Make It Real, Dear! :)

Make It Real, Dear!  :)

Monday, 12 September 2011

KLATE oh KLATE....~~ PART 1

Assalamualaikum.... :)

Saat ini... (waaahhhhh!!!) Misz Yuyu telahpun selamat sampai di rumah sewa yang disewa dengan harga RM700 per semester tanpa bil air dan elektrik then plus, makan dan minum! Perghhh!

So, perjalanan sebagai student a.k.a mahasiswi kembali berjalan semula selepas hampir 4 bulan membina badan di rumah ayahanda dan bonda tercinta... Hukhukhuk.... Sedih dow nak tinggal rumah! Walaupun umah Misz Yuyu tak ada la tersergam indah kat atas bukit, then besar gedabak, tinggi melangit, ada kereta 5,6 bijik tapi Misz Yuyu bahagia je duk kat umah tu. Tu lah umah hasil titik peluh abah Misz Yuyu kerja selama hampir 20 tahun. Terharu dan besar sungguh pengorbanan seorang insan bergelar ABAH nie! (T_T)
Adakah anda pernah terfikir kan nya???? Renung2 kan lahhh yeaaa..... :)

Betul sangat3 apa orang kata,
`rumah ku, syurga ku'
`home sweet home'
`baiti jannati'


tak taw umah sape nieee!


Ok... Back to our entry!!! Huhuuu..... >,<

Okkkkk.... Sebenarnya seriously Misz Yuyu sedih sangat nak balik sini... Rasa macam tak mau balik jerrr... Seronok duk kat umah agiii... Then melayan cakap dengan si comel yang gemok tuuu.... Aduuusss... Seronok!

RINDU NAK BALIK UMAAHHHHHH!!!!

(T_T)
Misz Yuyu....

~UiTM Kelantan, Kampus Machang~
P/S : bules dop, nop mari ari konvo jer??!!
ngeee~~~

No comments:

Post a Comment