Make It Real, Dear! :)

Make It Real, Dear!  :)

Thursday, 4 August 2011

~ buah cempedak di luar pagar....... ~

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Cewwaahhhh... Berpantun2 plak misz yuyu erk?? Dah la dah kul 2am kOt.. Huhuhu..

K lah.. misz yuyu bukan apa, hanya ingin meminta tunjuk ajar dari peng'experts' bloggers sekalian untuk tunjuk ajar misz yuyu dalam dunia blogging nie.. Misz yuyu memang 0 sangat sal benda2 macam nih! Huhu..
So, that's why mintak tolong orang ajar2 kan... Misz yuyu nak sangat belajar tapi tak taw sape nak ajar..

Memang malu, duk tanya2 orang tapi misz yuyu nak taw and nak belajar... Lagipun bila tengok blog orang lain, perghhh... memang misz yuyu tabik springggg la... Cun sangat! Pandai dyeorang edit.. Tapi blog misz yuyu?? NOTHING! And my followers pom bape kerat jer.. Haduuiiii...

Tpai takper... misz yuyu will keep dOing my best! (Semangat nih!)
InsyaALLAH.... :)

nie BUAH CEMPEDAK yea anak2 mummy... :P

LOVE,
MISZ YUYU
~make it real, dear!~

No comments:

Post a Comment